לרגל חודש המודעות לבריאות העין בחודש דצמבר עמותת לראות מובילה קמפיין המעודד את האנשים במדינה לערוך בדיקות ראיה ללא עלות בחנויות אופטיקה ברחבי הארץ.
חלק מהגופים המשתתפים בפרסום הקמפיין פרו בונו הינם רשת ארומה, בנק דיסקונט ומשרד הבריאות.
נשמח על תרומתכם לקמפיין כדי לקדם את המודעות לבריאות העין, לטובת כלל הציבור במדינה.
מצ"ב דוגמה של באנר לאתרכם (להמחשה) ומודעה לחודש המודעות של העמותה
במידה ויהיה צורך בהתאמה גרפית של הבאנר לאתר שלכם, נשמח לסייע בנדון. הננו לרשותכם לגבי מידע נוסף,
כמו כן, ביום שישי הקרוב יצא המוסף השנתי של "לראות "בתוך עיתון מעריב, מצ"ב עמוד לדוגמה מתוכו.
__
במהלך דצמבר יתקיים קמפיין חודש המודעות לבריאות העין של עמותת לראות, בו יהיה דגש מיוחד על עידוד הציבור לערוך בדיקות עיניים.
אנו מבקשים שתקחו חלק בקמפיין על ידי כך שתערכו בדיקות ראיה ללא עלות בתאריך ובזמן בו תבחרו.
שמות המקומות והזמנים בהם הבדיקות תערכנה יפורסמו באתר עמותת לראות, אליו יהיה ניתן להכנס לאחר סריקת ברקוד QR.
ה-QR יופיע במהלך חודש המודעות במגוון רחב של ערוצים: סרטונים על גבי 100 מסכים ברשת ארומה ברחבי הארץ, סרטונים על גבי 156 מסכים בסניפי בנק דיסקונט ברחבי הארץ, מוסף הבריאות של העמותה בתפוצה של 140,000 עותקים, פרסום על גבי שלטי חוצות, בתי קולנוע,
כדי שנוכל לפרסם אתכם אנא העבירו מראש את הפרטים הבאים לדורון במייל – doronz@eyes.org.il
אנא העבירו את הפרטים עד ל- 18/11
התאריכים בהם הבדיקות יתקיימו
המקומות בהם הבדיקות יתקיימו
איש הקשר מולו נוכל להתעדכן
רשמו בבקשה בנושא המייל את המלל – קמפיין לבדיקות ראייה לקראת חודש המודעות לבריאות העין, דצמבר 2012
תודה רבה על שיתוף הפעולה,
דורון זרצקי
מנהל פרוייקטים
עמותת לראות
העמותה לחקר בריאות העין ומניעת עיוורון בישראל
נבדקים היום כדי לראות את המחר
www.eyes.org.il
www.lirot.org
09-9518475